Invia má nového Performance Marketing Directora, stal sa ním Marek Lacina

Nový Performance Marketing Director je vítanou posilou do marketingového tímu Invia pre oblasť CEE, ktorého na čele posledné tri roky stojí Michal Bošela, Head of Brand and Communication. Teraz kolektív marketingových profesionálov povedú spoločne.

„Som rád, že sme získali seniorného človeka s bohatou skúsenosťou nielen z výkonnostného marketingu, ale aj cestovného ruchu. Vďaka tomu sa Marek rýchlo zorientoval v potrebách a prioritách nášho online marketingu. Teším sa na spoločné vedenie nášho rastúceho tímu a realizáciu nových projektov, ktoré chystáme pre CEE oblasť,“ neskrýva nadšenie Michal Bošela.

Marek Lacina sa vracia do Českej republiky po siedmich rokoch strávených v Nemecku (Berlíne), kde zbieral skúsenosti vo veľkých firmách, rozbehnutých startupoch a marketingových agentúrach.

Pred odchodom do Nemecka, Marek pracoval v českom antivírusovom gigante AVG (teraz AVAST) a medzinárodnom ecommerce ebay. Jeho prvé zoznámenie s cestovným ruchom vo väčšej miere prebehlo, keď nastúpil do americkej firmy KAYAK group (Booking Holdings/Booking.com), kde viedol digitálnu divíziu display a online video marketingu pre celú KAYAK skupinu, vrátane značiek ako Momondo a Opentable.

Postupom času zastával aj pozície vo vedení marketingu aj vo firmách ako Lastminute.com group, v španielskom start-upe Epico.life, prípadne v boutique agentúre Advalyze, kde vymýšľal marketingové stratégie pre klientov ako StubHub International, HomeToGo a EasyJet.

„V Invia.sk by som rád zúročil svoje skúsenosti s technickým online marketingom, nákupom online médií, využitím dát v predpovedi úspešnosti stratégií, a hlavne v digitalizácii produktu. Mám veľkú radosť z toho, že sa cestovný ruch po covide rozbehol zase v plnej sile a ja teraz môžem byť súčasťou rastu tak známej značky na slovenskom trhu, akou je agentúra Invia“ hovorí s úsmevom Marek Lacina.

Publikované: 01.06.2023