Dovolenku na internete tohto roku objednávajú v 56 % ženy
Bratislava, 24. októbra 2011
Pri výbere zájazdov majú hlavné slovo ženy, ktoré dovolenku aj aktívne objednávajú na internete. Cestovná agentúra Invia.sk, najväčší on-line predajca zájazdov na slovenskom trhu, registruje 56 % objednávok zo strany žien. Ukázali to štatistiky spoločnosti za prvé tri kvartály roku 2011. Ženy sa pri voľbe dovolenky zaujímajú o kvalitu ubytovania, muži kladú dôraz na športové vyžitie.
Podľa odborníkov cestovnej agentúry Invia.sk je pre ženy pri výbere dovolenky dôležitá vysoká kvalita poskytovaných služieb. Preferujú široký výber stravovania, krátku vzdialenosť ubytovania od mora či možnosť kontaktovať delegáta kedykoľvek v priebehu pobytu. Rozhodujúcim faktorom sú aj nákupné možnosti v blízkom okolí, dostupné zdravotnícke zariadenie či wellness služby. Práve ženy určujú kľúčové parametre pre kúpu zájazdu.
„Prostredníctvom informačnej linky či e-mailových otázok sme schopní jednoznačne určiť požiadavky našich zákazníkov podľa pohlavia. Napríklad ženy sa často pýtajú na kvalitu sociálnych zariadení v hoteloch a na ochotu personálu. Mužov zas zaujíma možnosť internetu na izbe,“ uviedol Ivan Šidla, marketingový manažér cestovnej agentúry Invia.sk, ktorá je najväčším internetovým predajcom zájazdov na slovenskom trhu. „Dlhodobo registrujeme väčšiu mieru otázok zo strany žien, ktoré tradične dovolenku pre pár či rodinu vyberajú. V minulosti však objednávky robili skôr muži, tohto roku sú aj v tejto oblasti ženy aktívnejšie,“ doplnil Šidla.
Z informácií cestovnej agentúry Invia.sk vyplýva, že sa muži pred objednaním zájazdu informujú na zázemie v okolí zvolenej destinácie. Hľadajú, či je na mieste k dispozícii požičovňa áut či motocyklov, prípadne možnosť navštíviť reštauráciu či športbar. Významnú rolu hrajú aj možnosti športového vyžitia, teda vhodné podmienky v mieste dovolenky pre paragliding, windsurfing alebo potápanie.
„Z našich skúseností vyplýva, že muži hľadajú aktívnejšiu dovolenku ako ženy. Radi si v mieste pobytu vyskúšajú niektoré adrenalínové športy. Častou podmienkou je možnosť zapožičania bicyklov, štvorkoliek či motorových člnov,“ oznámil Ivan Šidla z cestovnej agentúry Invia.sk. „Bežnou otázkou zo strany mužských zákazníkov je, či sú alkoholické nápoje v cene zvolenej stravy,“ dodal Šidla.
O spoločnosti Invia.sk
Internetová cestovná agentúra využíva kvalitný know-how svojej materskej spoločnosti INVIA.CZ, ktorá je najväčšou online cestovnou agentúrou v Českej republike. Cestovná agentúra INVIA.SK je autorizovaným predajcom zájazdov od viac ako 300 renomovaných a poistených cestovných kancelárií pôsobiacich na českom a slovenskom trhu.
Špičková technológia, znalosť cestovného ruchu a rýchlosť patria k dlhodobým konkurenčným výhodám spoločnosti. Vybraný zájazd je možné si objednať a kúpiť za rovnakú cenu ako v cestovnej kancelárii, ktorá daný pobyt zabezpečuje.
Kontakty
Ivan Šidla
marketingový manažér
INVIA.SK
e-mail: ivan.sidla@invia.sk
tel.: (+421) 2 32 222 820
Dunajská 4, 811 08 Bratislava
Publikované: 24.10.2011