CRM Component Owner CEE+
CRM Component Owner CEE+
Invia: Tvoja brána do budúcnosti cestovania
Skupina Invia so svojimi spoločnosťami v Českej republike, Slovensku, Poľsku a Maďarsku je jednička v oblasti online predaja zájazdov v strednej Európe. Ak chceš byť súčasťou niečhoo veľkého, potom je Invia to pravé miesto pre teba.
Náš CRM tým je srdcom organizácie. Definujeme a vytvárame vlastný CRM systém, ktorý denne využíva viac ako 500 kolegov v 4 krajinách (CZ, SK, HU, PL), neustále ho zdokonaľujeme tak, aby zodpovedal ich potrebám a uľahčoval im prácu. Si samostatný inovátor, ktorý neustále hľadá príležitosti na rozvoj produktu, máš cit pre analýzu dát a vieš prepojiť užívateľov, vývoj, podporu aj zákazníkov? Prevezmi rolu component ownera a poď hľadať inovatívne riešenie s nami!
Náplň práce:
- Component Owner vybraných komponentov nášho interného CRM systému (MDA)
- testovanie: správna funkčnosť novo implementovaných funkcionalít, procesov, opravených chýb; vytváranie a správa testovacích scenárov
- dokumentácia: správa a vedenie dokumentácie k existujúcim a novo vznikajúcim CRM procesom a funkcionalitám, prípadne správa úložísk a nástrojov na to určených
- komunikácia s internými užívateľmi, vývojom a ďalšími zúčastnenými stranami, najmä podpora užívateľov interných systémov
- hľadanie a vytváranie synergií medzi oddeleniami, teammi, užívateľmi, alebo jednotlivými entitami Invia CEE+PL (najmä medzi CRM teamom, predajom, online podporou, backoffice a offline podporou)
- analýza a supervízia existujúcich procesov v praxi, tzn. kontrola dodržiavania správnych postupov so zameraním na ich efektívne využitie, prípadné vylepšenie a podanie spätnej väzby, predloženie záverov
- prieskumy, efektívny zber dát, námetov od užívateľov a zúčastnených strán, následné vyhodnotenie, predloženie záverov
Vlastnosti ideálneho kandidáta v kocke:
- skúsenosti na podobnej pozícii podmienkou – schopnosť plánovať a riadiť projekty súvisiace s implementáciou alebo upgradom CRM systému
- výhodou znalosť agilných metodík (Scrum, Kanban)
- analytické myslenie: práca s dátami, znalosť prieskumov, zberu dát, námetov od užívateľov, vyhodnotenie a reporting
- silné komunikačné zručnosti
- angličtina slovom aj písmom: budeš pracovať v medzinárodnom tíme
- proaktivita, doťahovanie vecí do konca
Viac ako len práca! Výhody pre teba:Stabilita u lídra na trhu.
- Zaujímavý balíček benefitov: 28 dní voľna, MultiSport karta, príspevok na dôchodkové sporenie, odmena za odporúčanie nového kolegu a veľa ďalších benefitov.
- Flexibilita: Po zaškolení možnosť využívania občasnej práce z domu.
- Firemné akcie: Spoločné raňajky, ovocné dni alebo nanuky v lete v kanceláriách, ale radi sa stretneme aj na pive alebo bowlingu.
- Priestor pre tvoj rast: Podporíme tvoj rozvoj – budget na vzdelávanie 400 EUR ročne.
Mzda: od 1800 EUR/mesačne (brutto)
Zaujali sme ťa? Pošli nám svoje CV alebo odkaz na svoj LinkedIn profil. Tešíme sa na spoluprácu s tebou!
Invia HR tím