Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu

CRM Component Owner CEE+

CRM Component Owner CEE+

Mám záujem o túto pozíciu

Viete o niekom inom, kto by mohol mať záujem?

Zdieľať túto pracovnú ponuku:

Invia: Tvoja brána do budúcnosti cestovania

Skupina Invia so svojimi spoločnosťami v Českej republike, Slovensku, Poľsku a Maďarsku je jednička v oblasti online predaja zájazdov v strednej Európe. Ak chceš byť súčasťou niečhoo veľkého, potom je Invia to pravé miesto pre teba.

Náš CRM tým je srdcom organizácie. Definujeme a vytvárame vlastný CRM systém, ktorý denne využíva viac ako 500 kolegov v 4 krajinách (CZ, SK, HU, PL), neustále ho zdokonaľujeme tak, aby zodpovedal ich potrebám a uľahčoval im prácu. Si samostatný inovátor, ktorý neustále hľadá príležitosti na rozvoj produktu, máš cit pre analýzu dát a vieš prepojiť užívateľov, vývoj, podporu aj zákazníkov? Prevezmi rolu component ownera a poď hľadať inovatívne riešenie s nami!

 

Náplň práce:

  • Component Owner vybraných komponentov nášho interného CRM systému (MDA)
  • testovanie: správna funkčnosť novo implementovaných funkcionalít, procesov, opravených chýb; vytváranie a správa testovacích scenárov
  • dokumentácia: správa a vedenie dokumentácie k existujúcim a novo vznikajúcim CRM procesom a funkcionalitám, prípadne správa úložísk a nástrojov na to určených
  • komunikácia s internými užívateľmi, vývojom a ďalšími zúčastnenými stranami, najmä podpora užívateľov interných systémov
  • hľadanie a vytváranie synergií medzi oddeleniami, teammi, užívateľmi, alebo jednotlivými entitami Invia CEE+PL (najmä medzi CRM teamom, predajom, online podporou, backoffice a offline podporou)
  • analýza a supervízia existujúcich procesov v praxi, tzn. kontrola dodržiavania správnych postupov so zameraním na ich efektívne využitie, prípadné vylepšenie a podanie spätnej väzby, predloženie záverov
  • prieskumy, efektívny zber dát, námetov od užívateľov a zúčastnených strán, následné vyhodnotenie, predloženie záverov 

Vlastnosti ideálneho kandidáta v kocke:

  • skúsenosti na podobnej pozícii podmienkou – schopnosť plánovať a riadiť projekty súvisiace s implementáciou alebo upgradom CRM systému
  • výhodou znalosť agilných metodík (Scrum, Kanban)
  • analytické myslenie: práca s dátami, znalosť prieskumov, zberu dát, námetov od užívateľov, vyhodnotenie a reporting
  • silné komunikačné zručnosti
  • angličtina slovom aj písmom: budeš pracovať v medzinárodnom tíme
  • proaktivita, doťahovanie vecí do konca

Viac ako len práca! Výhody pre teba:Stabilita u lídra na trhu.

  • Zaujímavý balíček benefitov: 28 dní voľna, MultiSport karta, príspevok na dôchodkové sporenie, odmena za odporúčanie nového kolegu a veľa ďalších benefitov.
  • Flexibilita: Po zaškolení možnosť využívania občasnej práce z domu.
  • Firemné akcie: Spoločné raňajky, ovocné dni alebo nanuky v lete v kanceláriách, ale radi sa stretneme aj na pive alebo bowlingu.
  • Priestor pre tvoj rast: Podporíme tvoj rozvoj – budget na vzdelávanie 400 EUR ročne.

 Mzda: od 1800 EUR/mesačne (brutto)

Zaujali sme ťa? Pošli nám svoje CV alebo odkaz na svoj LinkedIn profil. Tešíme sa na spoluprácu s tebou!

 

Invia HR tím

Mám záujem o túto pozíciu

Späť na voľné miesta