POLOHA - asi 300 m od pláže
- na letisko Dalaman (DLM) cca 100 km
- do Marmarisu cca 7 km
NÁBYTOK - 81 izieb rozmiestnených v 5-poschodovej budove
- Recepcia (24 hodín), výťah, WiFi vo všetkých verejných priestoroch (v cene)
- bufetová reštaurácia (terasa)
- bar
- Zdravotná sestra (na vyžiadanie) za poplatok
PLÁŽ A BAZÉN - verejná piesočnatá pláž
- Bazén
- Tobogán (1. apríla – 31. októbra, v závislosti od počasia, každú hodinu)
- Slnečníky a ležadlá pri bazéne v cene (na pláži za poplatok)
PRE DETI - detský bazén
- detské ihrisko
- Vysoké stoličky v reštaurácii
JEDLO all inclusive
- Raňajky, obedy a večere formou bufetu
- miestne alkoholické a nealkoholické nápoje od 10:00 do 22:00 (importované nápoje za poplatok)
ŠPORT, WELLNESS A ZÁBAVA - Animácia (hlavná sezóna)
- biliard
- Za poplatok: požičovňa bicyklov
INFORMÁCIE - Kreditné karty: VISA, MasterCard
- Posledná (čiastočná) rekonštrukcia: 2023
- Jazyky: turečtina, angličtina
- Check-in od 14:00 hod., check-out do 12:00 hod
- Kategória krajiny: 3 hviezdičky
DVOJITÁ IZBA - cca 20 m², balkón
- Manželská posteľ alebo 2 samostatné postele
- Sprcha, WC, fén, kozmetické zrkadlo
- SAT-TV s hudobným kanálom, WiFi, telefón, prenájom trezoru
- minibar
- Individuálna klimatizácia (za poplatok), dlažba
RODINNÁ IZBA - cca 40 m², balkón
- Manželská posteľ a 2 samostatné postele
- Sprcha, WC, fén, kozmetické zrkadlo
- SAT-TV s hudobným kanálom, WiFi, telefón, prenájom trezoru
- minibar
- Individuálna klimatizácia (za poplatok), dlažba
Vybavenie, služby, zábava a športové ponuky v zimnej sezóne: V zimnej sezóne (zvyčajne začiatok novembra až koniec marca/polovica apríla) a v skorej a neskorej sezóne (apríl a október) nie sú niektoré z tu uvedených zariadení k dispozícii vôbec alebo sú k dispozícii len obmedzenom rozsahu v dôsledku poveternostných podmienok alebo nízkeho počtu návštevníkov. Týka sa to najmä plážových a bazénových zariadení (slnečníky a ležadlá, móla na kúpanie, bary pri bazéne a na pláži), vonkajšej zábavy a športových aktivít (najmä vodné športy). V mnohých hoteloch sú bazény v zimných mesiacoch obsluhované alebo úplne vypustené, tobogany/aquaparky nie sú v prevádzke. Ponuka à la carte reštaurácií, snack reštaurácií a barov môže byť v zimnom období tiež obmedzená alebo môžu byť obmedzené servisné časy, namiesto bufetu je možné podávať jedlá formou menu. Vonkajšie večerné akcie sú zrušené alebo budú presunuté do interiéru. Minikluby sa často v zimnej sezóne neponúkajú vôbec alebo sa ponúkajú len počas školských prázdnin. Ak je v miestnosti klimatizácia, v zimných mesiacoch slúži ako kúrenie.
Vstupné požiadavky do Turecka: Nemeckí občania (vrátane maloletých) vyžadujú
Pre vstup do Turecka a
pobyty do 90 dní občiansky preukaz, pas alebo dočasný pas. Deti do 12 rokov môžu do krajiny vstúpiť aj s
platným detským pasom (od 10 rokov s fotografiou a uvedením národnosti „nemecká“). Vstup nie je možný s cestovným preukazom vydaným spolkovou políciou v prípade núdze ako náhrada za pas alebo dočasný občiansky preukaz.
Pasy musia mať aspoň jednu voľnú stranu, keďže pasy sú pri vstupe opečiatkované vstupnou pečiatkou a dátumom. Pri vstupe do krajiny s občianskym preukazom vydajú turecké colné orgány vstupný doklad, ktorý si treba starostlivo uschovať, pretože ho treba pri odchode z krajiny opäť predložiť.
V prípade maloletých, ktorí cestujú do Turecka bez rodičov, musia mať so sebou formulár súhlasu podpísaný oboma rodičmi (v nemčine a preložený do turečtiny). Na opätovný vstup do Nemecka potrebujú deti, ktoré majú nemecké aj turecké občianstvo, nemecký pas alebo občiansky preukaz, o ktoré je potrebné pred odchodom požiadať príslušný nemecký úrad, alebo v prípade potreby platný detský pas.
Občania iných krajín by sa mali informovať o požiadavkách na vstup na Veľvyslanectve Tureckej republiky v Berlíne alebo na ich príslušnom konzuláte.
Zdroj: Federálne ministerstvo zahraničných vecí/Turecko: Cestovné a bezpečnostné informácie – Federálne ministerstvo zahraničných vecí (auswaertiges-amt.de) (Od januára 2024)
Tipy: Upozorňujeme, že všetci hostia, ktorí nemajú bydlisko v EÚ, môžu mať problémy s registráciou v hoteli, najmä v prípade „rezervácií len pre hotel“ v cieľovej oblasti. V takom prípade sú hotelieri oprávnení požadovať doplatok na mieste alebo odmietnuť rezerváciu!